Gwarancja i serwis.

Gwarancja

Gwarancja obejmuje stoły składane przez okres 5-lat.*

Produkty pozostałe objęte są 2 letnia gwarancją producenta.

Wszystkie produkty zakupione przez firmę do celów prowadzenia działalności gospodarczej objęte są gwarancją Bizness24.**

Ogólne warunki gwarancji dostępne są w karcie gwarancyjnej dostarczanej z produktem. W przypadku braku karty gwarancyjnej prosimy o kontakt na adres mailowy biuro@swiatmasazu.pl. Karta gwarancyjna zostanie wysłana drogą elektroniczną w formie PDF.

*gwaracja z 5-letnim okresem obejmuje konstrukcję stołu, elementy eksploatacyjne takie jak tapicerka i akcesoria rozłączane objęte są 24 miesięczna gwarancją. Pokrowiec transportowy oraz pokrowiec antyo-lejowy będące elementami ochronnymi nie podlegają gwarancji.

**gwarancja Biznes24 obejmuje konstrukcje stołów do masażu na okres 24 miesięcy. Elementy eksploatacyjne takie jak tapicerka i akcesoria rozłączne objęte są 12 miesięcznym okresem gwarancyjnym. Pokrowiec transportowy oraz pokrowiec antyo-lejowy będące elementami ochronnymi nie podlegają gwarancji.

Serwis

Każdy z naszych produktów wyprodukowany po 2006 roku objęty jest ochrona pogwarancyjną.

W przypadku napraw i serwisu pogwarancyjnego należy kontaktować się z firmą MOV pod numerem telefonu 690 080 080 lub mailowo na adres biuro@swiatmasazu.pl.

Wymiana większość części zamiennych lub eksploatacyjnych jest możliwa u Państwa w salonie przy pomocy podstawowych narzędzi. Wymagana jest jedynie konsultacja z naszym serwisem aby ustalić szczegóły, koszt i procedurę naprawy.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Infolinia:

Telefon: 690 080 080

Email: biuro@swiatmasazu.pl

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl