
Zwrotu można dokonać w przeciągu 30 dni od daty dostawy produktu.
Zwrotowi podlegają jedynie produkty prefabrykowane. Produkty zamawiane i wykonywane na zamówienie klienta nie podlegają zwrotowi. Prosimy o dokonywanie przemyślanych zakupów.* Produkt zwracany musi zostać dostarczony do MOV w oryginalnym opakowaniu z oryginałem dowodu zakupu. Produkt zwracany nie może być produktem użytkowanym, musi być odpowiednio zabezpieczony w oryginalnym opakowaniu i nie może nosić znamion uszkodzenia w transporcie.
Zwrotu dokonać mogą również osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, z wykluczeniem zakupów produktów bezpośrednio związanych z działalnością firmy.
*Wszystkie produktu wytwarzane przez firmę MOV Cezary Wdowiak z wykluczeniem stołów składanych Premium (w wersji ALU i ULTRA), Reflex (w wersji ALU i ULTRA), Manual, Manual ALU, klękosiadów i produktów drobnych są produktami zamawianymi według specyfikacji klienta i wykonywanymi pod jego zamówienie i jako takim nie przysługuje możliwość zwrotu.
Jeżeli zauważyłeś wadę lub produkt nie działa poprawnie.
Uszkodzenia i wady produktów należy zgłaszać na adres mailowy biuro@swiatmasazu.pl lub telefonicznie na numer 690 080 080 w przeciągy 7 dni od daty wystąpienia problemu.
Pobierz formularz reklamacyjny tutaj
Zgłoszenia należy dokonać poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego oraz przesłania go na adres mailowy z wszystkimi koniecznymi załącznikami. Reklamacja zostanie rozpatrzona w przeciągu 14 dni od daty dokonania kompletnego zgłoszenia. Po rozpatrzeniu zgłoszenia klient zostanie poinformowany o dalszej procedurze. Naprawa gwarancyjna może zostać wykonana przez naprawę sprzętu lub wymianę części zamiennej.
Przy naprawie serwisowej, klient zobowiązany jest do dostawy sprzętu na adres firmy MOV. Transport sprzętu po wykonaniu serwisu do klienta jak i wysyłka części zamiennych jest gestii firmy MOV.
