Transport i dostawa

Przesyłki wysyłane są poprzez firmę kurierską DPD, Raben, DB Shenker w zalezności od gabarytu i kierunku dostawy.

Przesyłka jest zapakowana w opakowanie firmowe lub dedykowaną paletę. Przesyłka jest ubezpieczona, ale w trosce o klienta MOV zobowiązuje się na ponoszenie odpowiedzialności za paczkę aż do momentu dostarczenia przesyłki do Klienta.

Kurier ma obowiązek umożliwienia klientowi sprawdzenie przesyłki pod względem braku uszkodzeń mechanicznych, w przypadku ich wykrycia kurier posiada protokół szkody, który wypełnia z klientem.

Uszkodzenia transportowe nie zgłoszone przy odbiorze przesyłki lub bez sporządzonego protokołu szkody nie będą brane pod uwagę przy rozpatrywaniu reklamacji.

 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Infolinia:

Telefon: 690 080 080

Email: biuro@swiatmasazu.pl

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl